Csak egy újabb nyavajgás

Unatkozom. Már 5 óra óta fent vagyok. A tegnapi napot majdnem síró rohammal zártam, de csak pár könnycsepp hagyta el a szememet. Este 1 órába telt,mire elaludtam, kavarogtak bennem a gondolatok,ráadásul a nyakam és a vállam is brutálisan fájt. Utóbbihoz kezdek hozzászokni, mert a nap folyamán is érzem a fájdalmat, de este elviselhetetlen, semmilyen pozícióban nem tudok aludni. Most itt vagyok, és nem tudom,mit írjak. Pedig tegnap este nagyon jó gondolatokat fogalmaztam meg. Gondoltam,hogy el fogom felejteni, máskor is ez voltC: emlékszem, tegnap este belenéztem a tükörbe, és egy nyúzott, depressziós, rusnya arcot láttam. Borzasztó,ahogy kinézek,és most látom igazán, mennyit jelent a kisugárzás. Baromi sokat. A problémáim 2 éve kezdődtek, akkor is kb ilyen arcom volt,csak vékonyabb. Azon a bizonyos fotón mosolyogtam,és bár már akkor kitűntem a csúnyaságommal, sokkal elviselhetőbben néztem ki,sőt...mondjuk ezt lehet,azért mondom,mert akkor még 49 kg voltam. Visszasírom azt az ártatlan gyerekkort. De ez is csak a szokásos duma, hányszor leírtam ezt is. Azért jöttem fel ma reggel,hogy új gondolatmeneteket osszal meg veletek,de képtelen vagyok rá. Tegnap ötleteltem ki azt is, bár ez se nagy újdonság,hogy bár látom a szebb jövőre az esélyt, ami egy karnyújtásnyira van, és félek rátérni az útra, nehogy megint elessek, mostmár úgy érzem, ez az érzet soha nem volt. Úgy gondolom, sőt, tudom is,hogy ez az álomkép lehetetlen,bármit csinálok, egy naív álom marad. Kezdjük a vállammal. Mert ahhoz,hogy csinos legyek, normál méretű vállra lenne szükség. Röhejes,ahogy kinézek. Egy nagy izom van a felkarom közepén,de használni nem tudom semmire,csak kemény. Mintha 4,kisebb vállam lenne. Az igazi vállamon meg nemhogy izom lenne, de háj van rajta!!!! Vicces,nem? Aztán normálisan le kéne fogynom, de az lehetetlen. Mivel tudom, mennyire szar fél éveken keresztül pontosan megszabott étrenden élni,soha nem akarom alkalmazni. Viszont! Ahhoz,hogy normális alakom legyen, le kéne fogynom csontsoványra ÉS utána erősíteni(mert akkor visszajön egy kis zsír is ugye). Rajtam már nem segít egy kis alakformálás, drasztikus módszerek kellenének. Ám de ezek csak szigorú étrenddel érhetőek el, amelyeket sem lelkileg, SEM testileg nem bírnék. Ez az egyik, a másik, hogy ennyire kevés izommal még a fogyás se indulna be, vagy ha igen, 5 kg után megállna, ami...hm...szépen mondva a túlsúlyom harmada SE. Azért az nagyon szép dolog,hogy 12 évesen így szétcsesztem magam, és még most,közel a 15höz se fogtam fel. Évekbe kerülne javítani az egészségügyi állapotomon. És nemcsak az étkezést és elhízást értem ezalatt: ott vannak a gerinc és váll problémáim is. Ha a jövőbe tekintek, mostmár nem sötétséget látok,hanem fehérséget. Ez biza a kórház, meg a magánrendelés, meg az ilyen helyek. Kóros elhízás, étkezési zavarok, súlyos gerinc és vállproblémák(görbeség), rossz látás, hiányzó fogsor, durva visszér, és a kedvencem: olyan nagy bütyök, hogy meg kell műteniC: bizony, ez is családi vonás. Remélem ráadásképpen én is valamilyen rákban fogok megdögleni, mint az összes többi rokonom. Igen, ez a jövő. És a fehér folyosó végén egy végtelen lyuk. Nem baj,ez a sorsom, tűrni kell. Ahogy a nyári szünetet is. A vakáció mindenkinek a strandolást, a csini ruhákat, a barátokkal való csavargást, az izgalmat jelenti. Hát...nekem egészen más fogalmakat takar...lássuk csak...unalom, depresszió, magány, elviselhetetlen meleg, bezárkózás, zugevés, hízás, takargatás. Ugye,mennyire más?C: Még kb. fél hónap a nyári borzalomig(Az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében...)de már most látom, hogy idén lesz a legnagyobb nyári depresszióm. Ez is 2 éve kezdődött, bár ez elmúlt 2 alkalommal nem volt annyira vészes. Na,idén tutira meg fogok őrülni. Az első fele és a vége zenehallgatással és zabálással fog telni, de hogy mit hoz a közepe, meglátjuk. Én előre tudom,hogy senki nem fog ráérni,mert vannak jobb barátok,akik nem unalmasak és idegesítőek...na,meg persze lehet velük jókat enni, mert megtehetik,csinosak. Nos, kb ennyit akartam mondani. Az mellékes,hogy átmentem az elsősegély vizsgán, mert mindenkinek sikerült.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dolgok, amiket egészen biztosan meg fogsz érteni,ha neked is csapott a vállad

Hogy jól vagyok-e? Mondhatni...

Egy kis update